زندگی نامه

احمد در سال ۱۳۳۷ در ماه مبارک رمضان، در خانواده‌ای متدین و مذهبی، در حوالی شهرستان کرج چشم به جهان گشود. دوره ابتدایی و دبیرستان را با موفقیت پشت‌سر گذاشت. احمد پیش از پیروزی انقلاب، فعالیت‌های انقلابی چشمگیری داشت و همواره در صدد مبارزه با رژیم ستمشاهی بود. از شروع جنگ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و تا هنگام شهادت، به دلیل شایستگی و کارایی فراوان در قسمت‌های مختف، از جمله فرمانده گردان پادگان، فرماندهی سپاه منطقه در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه کرج، و جانشینی لشکر ۱۰ سیدالشهدا(علیه السلام) و… به خدمت پرداخت و سرانجام در عملیات بیت‌المقدس دو به شهادت رسید.

وصیت نامه

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون، طبق تکلیفی که امام و رهبری برای من تعیین می‌کند، عمل می‌کنم و این راه را انتخاب می‌کنم، امام می‌فرماید، برای اسلام مشکلی پیدا شده است و باید این مشکل را از میان برداریم، پس باید به مجاهدان پیوست. به عنوان قطره‌ای که به دریا می‌پیوندد تا بتواند سد راه بردارد و حرکت خروشان انقلاب اسلامی را تداوم بخشد. شیعه از آغاز حرکت، با خون‌های “حسین‌ها” و “علی”ها آبیاری شده و هنوز هم نیاز به خون دارد شیعه متعهد مسئول است که باید این قول را بدهد تا پرچم سرخ لااله‌الاالله را در گیتی برافراشته کند.
من حرفی با پدرم دارم و آن این که، اگر لیاقت شهادت را داشتم و خداوند این خون ناچیز را به درگاهش پذیرفت، امیدوارم که شما هم با تربیت فرزندان من، باعث شوید تا آنها هم به جبهه حق علیه باطل بروند،
وای برکسی که مرتکب گناه بزرگ عدم تبعیت از امام (س) گردد! و وای بر مسوولانی که شب را روز و روز را شب می‌کنند و به ناله فرزندان شهدا و پدران و مادران شهیدداده و همسر و شوهر از دست داده اهمیتی نمی‌دهند. در این جنگ تمام عیار و گسترد، از استکبار شرق و غرب،… هدفی جز براندازی نظام اسلامی امت نداشتند. دیدید که چگونه با استفاده از تجربیات جنگی چند صد ساله خود و با اعزام مستشاران و تسلیحات فوق مدرن خاک کشور اسلامی و مظلوم و بی‌دفاع ما را مورد تجاوز قرار داده و به عنوان یک پیروزی بزرگ، به جهان القا می‌کند. اگر قدری توجه کنیم، می‌بینیم که امروز در نبرد شرافتمندانه و دفاع پیروزمندانه، ابتکار عمل در دست رزمندگان اسلام است کرامت ما با حضور در این نبرد، در طول تاریخ آینده بشریت، حفظ خواهد شد.
ان‌شاالله